منتديات أحلى حبايب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مــاذا تـــعرف عـــن Şilk Γoad

ابتسامات مــاذا تـــعرف عـــن Şilk Γoad

مُساهمة من طرف فتى الاحلام الثلاثاء 21 أبريل 2009, 8:30 pm

مــاذا تـــعرف عـــن Şilk Γoad 862966998pt6

اعزائي واحبائي اعضاء وعضوات منتدانا الغالي منتدى سيلك روود فور ارب .

تحية طيبة وبعد ,,

انا عملت الموضوع ده علشان نصحح افكارنا ومعلوماتنا عن لعبة سيلك روود

والموضوع طبعا حصري جدا جدا يعني مش هتلاقي كل المعلومات دي في مكان واحد انا جمعتها من مش هقول عشرات المواقع لكن من مئات المواقع ومنها مواقع اجنبيه يعني الكلام كله حصري ومش موجود في اي منتدى تاني ولا الصور هتلاقوها الا من المصدر الاصلي علشان كده احنا قررنا ان كل الحقوق هتكون محفوظه للمنتدى حتى انا مش هنقل الكلام ده في اي مكان تاني واى حد عاوز ينقله لازم يحفظ حقوق المنتدى اوك .......................

مــاذا تـــعرف عـــن Şilk Γoad Picture

واولا وقبل ما ادخل في الموضوع الرسمي يا ريت وانا بكرر الكلمة ياريت اللي هيدخل الموضوع ده وهيشارك فيه الرجاء الرجاء الرجاء يحط معلومات مؤكده 100 % عن اللعبة وتكون مدعومة بالادلة والبراهين واي حد هيحط مشاركة زي................................................ ....: (مشكور.... وشكرا ....والعفو.... ومش عارف ايه) انا هطلب من المشرفين الافاضل انهم يحزفوها تماما من الموضوع الموضوع ده هياخد جهد ووقت كتيير لان البحث عن المعلومه صعب جدا لكن هنحاول احنا وانتم اننا نوصل للمعلومة الصحيحه دون تحيز او تعصب او الكلام اللي مالهوش لازمة اللي كل يوم بنسمعه من بعض الاعضاء .

طبعا البدايه ان شاء الله هتكون عن منشأ اللعبة وخطوات نشأتها وعلى يد من من المصممين ولو فيه نبذة عن حياته كمان يكون احسن ويا ريت كمان الصور وبعد كده هندخل على الشركة وتاريخ نشأتها وبداية تطويرها للعبة سيلك روود

يبقى علشان نكون متفقين من الاول الموضوع خاص بالمعلومات التاليه :

** هنبدأ بنظرة شاملة على طريق الحرير وشرحه وشرح للدول التي يمر بها وبعد ذلك سوف نتقدم للمعلومات التاليه :

1 - الاماكن التي تصورها لعبة سيلك روود حسب موقعها بالدول الاصليه .

2- لعبة سيلك روود المنشأ - والاصل - والتطوير - والتصميم .

3 - شركة Joymax المنشأ - والاصل - والمساهمين - والمصممين .

4 - نبذة مختصرة عن تاريخ الحضارة الصينية وارتباطها بلعبة سيلك روود .

5 - المشاركات يجب ان تكون مدعومة بالادلة والبراهين المؤكده التي لا تقبل الشك وياريت لو فيه صور كمان .

6 - الموضوع ده تعبت فيه جدا ومش هقول تردوا عليا والكلام ده انا هقول مش عاوزه منكم غير المسانده واللي عنده معلومات مؤكده يضيفها واكون شاكرة جدا جدا .

وارجوا من المشرفين الافاضل متابعة هذا الموضوع لاهميته واعتباره مرجع لكل من يريد ان يلعب هذه اللعبة دون تحيز لفئة او جهة معينة .

وارجوا منهم تنفيذ طلبي الخاص بحذف اي مشاركة او معلومة داخل هذا الموضوع تكون غير مؤكده 100 % ولكم جزيل الشكر .

ملحوظه هامة جدا : نظرا لكم المشاهدة الكبير في هذا الوقت القصير ولعدم حرمان اي عضو من ان يشارك برأيه في هذا الموضوع القيم قررنا ان توضع الاراء والمشاركات على هذا الرابط :

http://www.silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=77367

وفي النهاية اطلب تثبيت الموضوع لما فيه من اهمية للمنتدى وللاعضاء وشكرا .

وصباحكم سكر .
فتى الاحلام
فتى الاحلام
Admin
Admin

ذكر

http://hbaayb.ahlamontada.com